Sprzedaż na Amazon

Kolaż sześciu grafik pokazujących: tor dla samochodzików, samochodzik, małą furgonetkę, motocykl z Spidermanem, misia pandę oraz droida z Gwiezdnych Wojen i dwie inne zabawki z klocków Lego.

Amazon Brand Registry i Project Zero dostępne w Polsce

Amazon uruchomia w Polsce programy Brand Registry i Project Zero. Dzięki nim właściciele marek chronionych prawem autorskim, sprzedający na Amazon, mogą w łatwy sposób chronić je przed naruszeniami. Amazon oferuje im szereg narzędzi, w tym formularz rejestracyjny Brand Registry (SSR), raport o naruszeniach (RAV), historię zgłoszeń, samoobsługowe narzędzie do usuwania podróbek Project Zero oraz wsparcie w postaci obsługi klienta Brand Registry. Marki zarejestrowane w Brand Registry odnotowują i zgłaszają średnio o 99% mniej domniemanych naruszeń niż przed rejestracją.

Raport o ochronie marek Amazon - Brand Protection Report 2020

Raport pokazuje postępy Amazon w ograniczaniu liczby podróbek do zera.

AMAZON.PL STARTUJE W POLSCE

Klienci z Polski mogą od dziś robić zakupy na Amazon.pl, ciesząc się niskimi cenami ponad 100 milionów produktów z ponad 30 kategorii oraz niezawodną, bezpłatną dostawą przy zamówieniach spełniających określone warunki. Klienci mogą kupować na Amazon.pl od tysięcy europejskich i polskich firm. Urządzenia Amazon, w tym nowe międzynarodowe wersje urządzeń Echo i Echo Dot oraz Kindle Paperwhite, są już dostępne w sprzedaży na Amazon.pl.

Amazon planuje uruchomienie Amazon.pl. Panel sprzedawcy Seller Central Polska jest już dostępny.

Amazon ogłasza rozpoczęcie prac nad uruchomieniem w Polsce Amazon.pl. Serwis zapewni polskim klientom nowy wymiar zakupów, a lokalnym biznesom umożliwi dotarcie do większej liczby odbiorców zarówno w Polsce, jak i na świecie. Od dziś przedsiębiorcy, planujący sprzedaż za pośrednictwem Amazon w Polsce oraz globalnie, mogą rejestrować swoje konta po polsku na https://sell.amazon.pl w ramach przygotowań do premiery serwisu.

Amazon inwestuje ponad 5 miliardów dolarów w małe firmy, zapewniając im warunki rozwoju i stabilność w trudnym czasie

To wciąż niezwykle trudny czas dla przedsiębiorców i właścicieli małych firm na całym świecie. Nikt nie posiadał gotowej recepty na to, jak działać w warunkach globalnej pandemii, ale wy nadal stawiacie czoła wyzwaniu, codziennie obsługując klientów. Wasze wysiłki są dla nas inspiracją i chcemy was wspierać w rozwoju działalności w tych czasach. Nasze społeczności mają do nas zaufanie i oczekują, że Amazon oraz wszystkie małe firmy sprzedające w naszym serwisie będą miały możliwie duże zapasy produktów i nieprzerwanie dostarczały zamówienia klientom, dbając o bezpieczeństwo oraz zdrowie swoich pracowników i partnerów.

Amazon uruchamia program Intellectual Property Accelerator w Europie

Amazon uruchamia w Europie program Intellectual Property Accelerator (IP Accelerator), aby pomóc małym firmom chronić ich marki i walczyć z podrobionymi produktami. W ramach IP Accelerator przedsiębiorstwa mają dostęp do sieci zaufanych kancelarii prawniczych, które pobierają wstępnie wynegocjowane i z góry określone opłaty za swoje usługi. Firmy uczestniczące w programie mogą zyskać w ten sposób dostęp do narzędzi Amazon chroniących markę na długi czas przed faktycznym zarejestrowaniem ich znaku towarowego.

Krosno Glass na Amazon – polskie szkło na zagranicznych stołach

Sprzedaż na Amazon umożliwia polskim markom dotrzeć do milionów nowych klientów. Doskonałym przykładem jest firma Krosno Glass, której szklane wyroby można spotkać w gospodarstwach domowych na całym świecie. Producent z Krosna nie ustaje w rozwoju i już myśli o kolejnych zagranicznych rynkach, o czym opowiada w najnowszym filmie z cyklu „Sprzedawaj na Amazon”.

Marki modowe na Amazon - kolekcja TOVAxRadzka

Wiele marek modowych, nie tylko polskich, ale na całym świecie, z powodzeniem sprzedaje swoje kolekcje na Amazon. Sprzedawcy dzięki temu otrzymują dostęp do szeregu narzędzi, które pomagają im rozwinąć swój biznes i dotrzeć z produktami również do zagranicznych klientów. O tym, jak wygląda współpraca z Amazon oraz z jakich usług warto skorzystać, opowiada właścicielka i projektantka marki TOVA, Katarzyna Janecka oraz vlogerka modowa, Magdalena Kanoniak „Radzka”.

Pierwsze kroki w sprzedaży na Amazon

Dostęp do ponad 300 milionów klientów, gotowe rozwiązania reklamowe i logistyczne, wsparcie w obsłudze klienta – to tylko kilka powodów, dla których warto rozważyć sprzedaż swoich produktów na Amazon. Oto przewodnik, dzięki któremu start na Amazon będzie jeszcze prostszy!

Sprzedaż online na Amazon – to się opłaca!

Ostatnie miesiące pokazały, że właściwie nie ma produktu czy usługi, której nie moglibyśmy kupić online. Wciąż jednak wiele firm nie decyduje się na internetową sprzedaż i tym samym ogranicza zasięg swojego biznesu – także w skali międzynarodowej. Czas to zmienić! Eksperci podpowiadają, jak to zrobić i dlaczego warto prowadzić sprzedaż poprzez serwis Amazon.
Next Page
Zamów newsletter
Zbierzemy najciekawsze historie z Amazon i wyślemy je bezpośrednio na Twój adres e-mail.
Ochrona zapewniana przez reCAPTCHA. Obowiązują warunki prywatności i korzystania z usługi Google.
Wykorzystujemy pliki cookies, aby Twoje doświadczenie z naszą stroną było lepsze.
Akceptuję | Zamknij