Sprzedaż na Amazon

Kolaż sześciu grafik pokazujących: tor dla samochodzików, samochodzik, małą furgonetkę, motocykl z Spidermanem, misia pandę oraz droida z Gwiezdnych Wojen i dwie inne zabawki z klocków Lego.

Festiwal Okazji na Amazon.pl

Dzisiaj rozpoczyna się letni Festiwal Okazji na Amazon.pl. Użytkownicy serwisu mogą wybierać spośród tysięcy atrakcyjnych ofert m. in w takich kategoriach jak zabawki, uroda, elektronika użytkowa, gry, dom i wiele więcej. Promocja obejmuje również tysiące propozycji od małych i średnich przedsiębiorstw, sprzedających za pośrednictwem serwisu Amazon, a także produkty Amazon, w tym czytniki Kindle Paperwhite i produkty Amazon Basics oferowane w kilku kategoriach. Festiwal Okazji potrwa do 13 czerwca.

Amazon.pl, czyli jak rozwijać e-biznes, nie tylko w Polsce

Przedsiębiorcy poszukujący kolejnych możliwości rozwoju na rynku e-commerce już teraz mogą zwiększyć swoje bazy odbiorców i obroty dzięki sprzedaży na Amazon. Marketplace - od marca także w polskiej odsłonie - umożliwia nie tylko dotarcie do klientów w Polsce i zagranicą, ale też oferuje pełną obsługę klienta, magazynowanie i logistykę. Z platformy z sukcesem korzystają takie polskie firmy jak Krosno, Rainbow Socks i TOVA. „Mimo pandemii w 2020 roku, udało nam się niemal potroić naszą sprzedaż, właśnie dzięki współpracy z Amazon” - podkreśla Katarzyna Pelczar, dyrektor e-Commerce w Krosno Glass S.A.

Amazon Brand Registry i Project Zero dostępne w Polsce

Amazon uruchomia w Polsce programy Brand Registry i Project Zero. Dzięki nim właściciele marek chronionych prawem autorskim, sprzedający na Amazon, mogą w łatwy sposób chronić je przed naruszeniami. Amazon oferuje im szereg narzędzi, w tym formularz rejestracyjny Brand Registry (SSR), raport o naruszeniach (RAV), historię zgłoszeń, samoobsługowe narzędzie do usuwania podróbek Project Zero oraz wsparcie w postaci obsługi klienta Brand Registry. Marki zarejestrowane w Brand Registry odnotowują i zgłaszają średnio o 99% mniej domniemanych naruszeń niż przed rejestracją.

Raport o ochronie marek Amazon - Brand Protection Report 2020

Raport pokazuje postępy Amazon w ograniczaniu liczby podróbek do zera.

AMAZON.PL STARTUJE W POLSCE

Klienci z Polski mogą od dziś robić zakupy na Amazon.pl, ciesząc się niskimi cenami ponad 100 milionów produktów z ponad 30 kategorii oraz niezawodną, bezpłatną dostawą przy zamówieniach spełniających określone warunki. Klienci mogą kupować na Amazon.pl od tysięcy europejskich i polskich firm. Urządzenia Amazon, w tym nowe międzynarodowe wersje urządzeń Echo i Echo Dot oraz Kindle Paperwhite, są już dostępne w sprzedaży na Amazon.pl.

Amazon planuje uruchomienie Amazon.pl. Panel sprzedawcy Seller Central Polska jest już dostępny.

Amazon ogłasza rozpoczęcie prac nad uruchomieniem w Polsce Amazon.pl. Serwis zapewni polskim klientom nowy wymiar zakupów, a lokalnym biznesom umożliwi dotarcie do większej liczby odbiorców zarówno w Polsce, jak i na świecie. Od dziś przedsiębiorcy, planujący sprzedaż za pośrednictwem Amazon w Polsce oraz globalnie, mogą rejestrować swoje konta po polsku na https://sell.amazon.pl w ramach przygotowań do premiery serwisu.

Amazon inwestuje ponad 5 miliardów dolarów w małe firmy, zapewniając im warunki rozwoju i stabilność w trudnym czasie

To wciąż niezwykle trudny czas dla przedsiębiorców i właścicieli małych firm na całym świecie. Nikt nie posiadał gotowej recepty na to, jak działać w warunkach globalnej pandemii, ale wy nadal stawiacie czoła wyzwaniu, codziennie obsługując klientów. Wasze wysiłki są dla nas inspiracją i chcemy was wspierać w rozwoju działalności w tych czasach. Nasze społeczności mają do nas zaufanie i oczekują, że Amazon oraz wszystkie małe firmy sprzedające w naszym serwisie będą miały możliwie duże zapasy produktów i nieprzerwanie dostarczały zamówienia klientom, dbając o bezpieczeństwo oraz zdrowie swoich pracowników i partnerów.

Amazon uruchamia program Intellectual Property Accelerator w Europie

Amazon uruchamia w Europie program Intellectual Property Accelerator (IP Accelerator), aby pomóc małym firmom chronić ich marki i walczyć z podrobionymi produktami. W ramach IP Accelerator przedsiębiorstwa mają dostęp do sieci zaufanych kancelarii prawniczych, które pobierają wstępnie wynegocjowane i z góry określone opłaty za swoje usługi. Firmy uczestniczące w programie mogą zyskać w ten sposób dostęp do narzędzi Amazon chroniących markę na długi czas przed faktycznym zarejestrowaniem ich znaku towarowego.

Krosno Glass na Amazon – polskie szkło na zagranicznych stołach

Sprzedaż na Amazon umożliwia polskim markom dotrzeć do milionów nowych klientów. Doskonałym przykładem jest firma Krosno Glass, której szklane wyroby można spotkać w gospodarstwach domowych na całym świecie. Producent z Krosna nie ustaje w rozwoju i już myśli o kolejnych zagranicznych rynkach, o czym opowiada w najnowszym filmie z cyklu „Sprzedawaj na Amazon”.

Marki modowe na Amazon - kolekcja TOVAxRadzka

Wiele marek modowych, nie tylko polskich, ale na całym świecie, z powodzeniem sprzedaje swoje kolekcje na Amazon. Sprzedawcy dzięki temu otrzymują dostęp do szeregu narzędzi, które pomagają im rozwinąć swój biznes i dotrzeć z produktami również do zagranicznych klientów. O tym, jak wygląda współpraca z Amazon oraz z jakich usług warto skorzystać, opowiada właścicielka i projektantka marki TOVA, Katarzyna Janecka oraz vlogerka modowa, Magdalena Kanoniak „Radzka”.
Next Page
Zamów newsletter
Zbierzemy najciekawsze historie z Amazon i wyślemy je bezpośrednio na Twój adres e-mail.
Ochrona zapewniana przez reCAPTCHA. Obowiązują warunki prywatności i korzystania z usługi Google.
Wykorzystujemy pliki cookies, aby Twoje doświadczenie z naszą stroną było lepsze.
Akceptuję | Zamknij