Sprzedaż na Amazon

Kolaż sześciu grafik pokazujących: tor dla samochodzików, samochodzik, małą furgonetkę, motocykl z Spidermanem, misia pandę oraz droida z Gwiezdnych Wojen i dwie inne zabawki z klocków Lego.

W jaki sposób Amazon wspiera zewnętrznych sprzedawców za pomocą narzędzi, analiz i danych?

Amazon zainwestował dziesiątki miliardów w infrastrukturę i zbudował setki narzędzi, aby pomóc niezależnym sprzedawcom odnieść sukces w swoim sklepie - w tym analizy danych, które pomagają im lepiej zrozumieć potrzeby klienta i łatwiej do niego dotrzeć.

W jaki sposób Amazon i sprzedawcy zewnętrzni wspólnie dają klientom większy wybór?

W Amazon bardzo zależy nam na tym, aby zakupy były dla naszych klientów jak najlepszym doświadczeniem. Naszym celem jest zapewnienie ich, że u nas znajdą to, czego potrzebują w atrakcyjnej cenie, a produkty zostaną dostarczone w jak najszybszym czasie.

Plan partnerstwa publiczno-prywatnego w celu powstrzymywania podróbek

Amazon Counterfeit Crimes Unit po roku działalności opisuje swoje sukcesy i przedstawia, w jaki sposób rządy i firmy mogą współpracować, aby pociągać fałszerzy do odpowiedzialności

Sukces małych i średnich przedsiębiorstw na Amazon – w 2020 r. europejskie MŚP sprzedawały tu ponad 3,4 tys. produktów na minutę

W ubiegłym roku małe i średnie przedsiębiorstwa (MŚP) sprzedały za pośrednictwem Amazon ponad 1,8 miliarda produktów i przyczyniły się do powstania ponad 550 tys. nowych miejsc pracy w Europie.

Festiwal Okazji na Amazon.pl

Dzisiaj rozpoczyna się letni Festiwal Okazji na Amazon.pl. Użytkownicy serwisu mogą wybierać spośród tysięcy atrakcyjnych ofert m. in w takich kategoriach jak zabawki, uroda, elektronika użytkowa, gry, dom i wiele więcej. Promocja obejmuje również tysiące propozycji od małych i średnich przedsiębiorstw, sprzedających za pośrednictwem serwisu Amazon, a także produkty Amazon, w tym czytniki Kindle Paperwhite i produkty Amazon Basics oferowane w kilku kategoriach. Festiwal Okazji potrwa do 13 czerwca.

Amazon.pl, czyli jak rozwijać e-biznes, nie tylko w Polsce

Przedsiębiorcy poszukujący kolejnych możliwości rozwoju na rynku e-commerce już teraz mogą zwiększyć swoje bazy odbiorców i obroty dzięki sprzedaży na Amazon. Marketplace - od marca także w polskiej odsłonie - umożliwia nie tylko dotarcie do klientów w Polsce i zagranicą, ale też oferuje pełną obsługę klienta, magazynowanie i logistykę. Z platformy z sukcesem korzystają takie polskie firmy jak Krosno, Rainbow Socks i TOVA. „Mimo pandemii w 2020 roku, udało nam się niemal potroić naszą sprzedaż, właśnie dzięki współpracy z Amazon” - podkreśla Katarzyna Pelczar, dyrektor e-Commerce w Krosno Glass S.A.

Amazon Brand Registry i Project Zero dostępne w Polsce

Amazon uruchomia w Polsce programy Brand Registry i Project Zero. Dzięki nim właściciele marek chronionych prawem autorskim, sprzedający na Amazon, mogą w łatwy sposób chronić je przed naruszeniami. Amazon oferuje im szereg narzędzi, w tym formularz rejestracyjny Brand Registry (SSR), raport o naruszeniach (RAV), historię zgłoszeń, samoobsługowe narzędzie do usuwania podróbek Project Zero oraz wsparcie w postaci obsługi klienta Brand Registry. Marki zarejestrowane w Brand Registry odnotowują i zgłaszają średnio o 99% mniej domniemanych naruszeń niż przed rejestracją.

Raport o ochronie marek Amazon - Brand Protection Report 2020

Raport pokazuje postępy Amazon w ograniczaniu liczby podróbek do zera.

AMAZON.PL STARTUJE W POLSCE

Klienci z Polski mogą od dziś robić zakupy na Amazon.pl, ciesząc się niskimi cenami ponad 100 milionów produktów z ponad 30 kategorii oraz niezawodną, bezpłatną dostawą przy zamówieniach spełniających określone warunki. Klienci mogą kupować na Amazon.pl od tysięcy europejskich i polskich firm. Urządzenia Amazon, w tym nowe międzynarodowe wersje urządzeń Echo i Echo Dot oraz Kindle Paperwhite, są już dostępne w sprzedaży na Amazon.pl.

Amazon planuje uruchomienie Amazon.pl. Panel sprzedawcy Seller Central Polska jest już dostępny.

Amazon ogłasza rozpoczęcie prac nad uruchomieniem w Polsce Amazon.pl. Serwis zapewni polskim klientom nowy wymiar zakupów, a lokalnym biznesom umożliwi dotarcie do większej liczby odbiorców zarówno w Polsce, jak i na świecie. Od dziś przedsiębiorcy, planujący sprzedaż za pośrednictwem Amazon w Polsce oraz globalnie, mogą rejestrować swoje konta po polsku na https://sell.amazon.pl w ramach przygotowań do premiery serwisu.
Next Page
Zamów newsletter
Zbierzemy najciekawsze historie z Amazon i wyślemy je bezpośrednio na Twój adres e-mail.
Ochrona zapewniana przez reCAPTCHA. Obowiązują warunki prywatności i korzystania z usługi Google.
Wykorzystujemy pliki cookies, aby Twoje doświadczenie z naszą stroną było lepsze.
Akceptuję | Zamknij