Sprzedaż na Amazon

Kolaż sześciu grafik pokazujących: tor dla samochodzików, samochodzik, małą furgonetkę, motocykl z Spidermanem, misia pandę oraz droida z Gwiezdnych Wojen i dwie inne zabawki z klocków Lego.

AMAZON.PL STARTUJE W POLSCE

Klienci z Polski mogą od dziś robić zakupy na Amazon.pl, ciesząc się niskimi cenami ponad 100 milionów produktów z ponad 30 kategorii oraz niezawodną, bezpłatną dostawą przy zamówieniach spełniających określone warunki. Klienci mogą kupować na Amazon.pl od tysięcy europejskich i polskich firm. Urządzenia Amazon, w tym nowe międzynarodowe wersje urządzeń Echo i Echo Dot oraz Kindle Paperwhite, są już dostępne w sprzedaży na Amazon.pl.

Amazon planuje uruchomienie Amazon.pl. Panel sprzedawcy Seller Central Polska jest już dostępny.

Amazon ogłasza rozpoczęcie prac nad uruchomieniem w Polsce Amazon.pl. Serwis zapewni polskim klientom nowy wymiar zakupów, a lokalnym biznesom umożliwi dotarcie do większej liczby odbiorców zarówno w Polsce, jak i na świecie. Od dziś przedsiębiorcy, planujący sprzedaż za pośrednictwem Amazon w Polsce oraz globalnie, mogą rejestrować swoje konta po polsku na https://sell.amazon.pl w ramach przygotowań do premiery serwisu.

Amazon inwestuje ponad 5 miliardów dolarów w małe firmy, zapewniając im warunki rozwoju i stabilność w trudnym czasie

To wciąż niezwykle trudny czas dla przedsiębiorców i właścicieli małych firm na całym świecie. Nikt nie posiadał gotowej recepty na to, jak działać w warunkach globalnej pandemii, ale wy nadal stawiacie czoła wyzwaniu, codziennie obsługując klientów. Wasze wysiłki są dla nas inspiracją i chcemy was wspierać w rozwoju działalności w tych czasach. Nasze społeczności mają do nas zaufanie i oczekują, że Amazon oraz wszystkie małe firmy sprzedające w naszym serwisie będą miały możliwie duże zapasy produktów i nieprzerwanie dostarczały zamówienia klientom, dbając o bezpieczeństwo oraz zdrowie swoich pracowników i partnerów.

Amazon uruchamia program Intellectual Property Accelerator w Europie

Amazon uruchamia w Europie program Intellectual Property Accelerator (IP Accelerator), aby pomóc małym firmom chronić ich marki i walczyć z podrobionymi produktami. W ramach IP Accelerator przedsiębiorstwa mają dostęp do sieci zaufanych kancelarii prawniczych, które pobierają wstępnie wynegocjowane i z góry określone opłaty za swoje usługi. Firmy uczestniczące w programie mogą zyskać w ten sposób dostęp do narzędzi Amazon chroniących markę na długi czas przed faktycznym zarejestrowaniem ich znaku towarowego.

Krosno Glass na Amazon – polskie szkło na zagranicznych stołach

Sprzedaż na Amazon umożliwia polskim markom dotrzeć do milionów nowych klientów. Doskonałym przykładem jest firma Krosno Glass, której szklane wyroby można spotkać w gospodarstwach domowych na całym świecie. Producent z Krosna nie ustaje w rozwoju i już myśli o kolejnych zagranicznych rynkach, o czym opowiada w najnowszym filmie z cyklu „Sprzedawaj na Amazon”.

Marki modowe na Amazon - kolekcja TOVAxRadzka

Wiele marek modowych, nie tylko polskich, ale na całym świecie, z powodzeniem sprzedaje swoje kolekcje na Amazon. Sprzedawcy dzięki temu otrzymują dostęp do szeregu narzędzi, które pomagają im rozwinąć swój biznes i dotrzeć z produktami również do zagranicznych klientów. O tym, jak wygląda współpraca z Amazon oraz z jakich usług warto skorzystać, opowiada właścicielka i projektantka marki TOVA, Katarzyna Janecka oraz vlogerka modowa, Magdalena Kanoniak „Radzka”.

Pierwsze kroki w sprzedaży na Amazon

Dostęp do ponad 300 milionów klientów, gotowe rozwiązania reklamowe i logistyczne, wsparcie w obsłudze klienta – to tylko kilka powodów, dla których warto rozważyć sprzedaż swoich produktów na Amazon. Oto przewodnik, dzięki któremu start na Amazon będzie jeszcze prostszy!

Sprzedaż online na Amazon – to się opłaca!

Ostatnie miesiące pokazały, że właściwie nie ma produktu czy usługi, której nie moglibyśmy kupić online. Wciąż jednak wiele firm nie decyduje się na internetową sprzedaż i tym samym ogranicza zasięg swojego biznesu – także w skali międzynarodowej. Czas to zmienić! Eksperci podpowiadają, jak to zrobić i dlaczego warto prowadzić sprzedaż poprzez serwis Amazon.

Jak zacząć sprzedawać ubrania na cały świat?

Z Amazon rozpoczęli współpracę na początku 2017 roku. Całość produkcji – od opracowania wzorów na koszulki, poprzez przygotowanie nadruków, po wysyłkę towarów do klienta – odbywa się w Bielsku-Białej. Zobaczcie, jak Jakub Chmielniak z Mr GUGU zaczął sprzedawać swoje nietypowe koszulki na cały świat.

Jak rozwinąć rodzinny biznes?

Mateusz Tymarkiewicz, właściciel firmy VBChome, zaczerpnął pomysł na prowadzenie firmy od rodziców, którzy od lat zajmują się stacjonarną sprzedażą wyposażenia łazienek i kuchni. Dziś towary oferowane przez firmę dostępne są na rynku niemieckim, austriackim, szwajcarskim, francuskim, włoskim i hiszpańskim.
Next Page
Zamów newsletter
Zbierzemy najciekawsze historie z Amazon i wyślemy je bezpośrednio na Twój adres e-mail.
Ochrona zapewniana przez reCAPTCHA. Obowiązują warunki prywatności i korzystania z usługi Google.
Wykorzystujemy pliki cookies, aby Twoje doświadczenie z naszą stroną było lepsze.
Akceptuję | Zamknij