Mateusz Tymarkiewicz, właściciel firmy VBChome, zaczerpnął pomysł na prowadzenie firmy od rodziców, którzy od lat zajmują się stacjonarną sprzedażą wyposażenia łazienek i kuchni.

– Idąc z duchem postępu, wprowadziłem nasze rodzinne przedsiębiorstwo w handel internetowy. Amazon okazał się być miejscem, w którym mogliśmy szybko rozwinąć sprzedaż naszych produktów – mówi pan Mateusz.

Dziś towary oferowane przez firmę – polskie artykuły przeznaczone do wykorzystania w łazienkach i kuchniach, takie jak wanny, umywalki, baterie czy zlewy, dostępne są na rynku niemieckim, austriackim, szwajcarskim, francuskim, włoskim i hiszpańskim. VBChome chętnie też korzysta z marketingowych narzędzi oferowanych przez Amazon, które pozwalają spozycjonować produkty w taki sposób, aby pojawiały się na górze wyświetlanej strony.

– Nasze produkty na stronach Amazon są bardzo mocno promowane – powiedział pan Mateusz – To dzięki odpowiedniej konfiguracji słów kluczowych oraz kampaniom reklamowym, w których często występujemy.

Warto dodać, że produkty oferowane w ramach usługi Fulfilment by Amazon (FBA), w ramach której sprzedawcy korzystają z sieci logistycznej Amazon, mogą być objęte na poszczególnych rynkach programem Amazon Prime. Klienci, którzy z niego skorzystają, otrzymują swoje zamówienia szybko w ramach bezpłatnej dostawy. To z kolei oznacza, że produkty wystawiane w ramach programu Prime mają znacznie lepszą widoczność na platformie. Korzystanie z usługi FBA zwiększa również prawdopodobieństwo umieszczenia produktów w tzw. polu „Buy Box”. Zobaczcie, jak jakie inne jeszcze propozycje dla sprzedawców posiada Amazon na: www.services.amazon.pl

Natomiast więcej o produktach VBChome i ich sprzedaży dowiecie się z filmu:

(PL) Sprzedaję na Amazon | Jak rozwinąć rodzinny biznes?