Na portalach Amazon kupujemy różnorodne produkty – od odzieży, przez elektronikę, a kończąc na grach planszowych. Jednak czy wiedzieliście, że głównym sprzedawcą na Amazon wcale nie jest Amazon? Wiele towarów, które zamawiacie, pochodzi od ponad 2 miliardów niezależnych przedsiębiorców z całego świata. Już w tym momencie wartość produktów, które eksportują, stanowi ponad połowę naszej całkowitej sprzedaży.

Jedną z takich osób jest Cyprian Iwuć, CEO firmy Skarpetkowe Love, który w 2015 roku zaczął sprzedawać skarpetki dla fanów sushi. W marcu tego samego roku nawiązał współpracę z Amazon – jak sam mówi, od początku wiedział, że jego produkt jest na tyle niszowy, że chce z nim trafić do konsumentów z całego świata. Dzisiaj sprzedaż na naszych portalach stanowi kluczową część sprzedaży SushiSoxBox na zagranicznych rynkach.

Selling Sushi Socks has never been easier

Ty również możesz dołączyć do grona osób, które zarabiają na swoich pasjach. Wystarczy mieć pomysł na to, co chcesz sprzedawać – my wesprzemy Ciebie w pozostałych sprawach.

Jak zacząć?

Przygodę ze sprzedażą na Amazon warto rozpocząć od rejestracji konta sprzedawcy na tej stronie. Następnie wystarczy uzupełnić listę oferowanych produktów i przyciągnąć uwagę klientów. Gdy zamówią Twój towar, możesz go dostarczyć samodzielnie lub w ramach programu Fulfillment by Amazon.

W ramach programu FBA zapewniamy pełną obsługę logistyczną. Wystarczy, że przedsiębiorca dostarczy swoje produkty do jednego z naszych centrów, a my zajmiemy się resztą: przechowywaniem towarów, pakowaniem i wysyłką, a także późniejszą obsługą klienta.

Dlaczego przedsiębiorcy powinni być właśnie na Amazon?

Sprzedawanie przez Amazon wiąże się z trzema głównymi korzyściami:

  • Większa i szybsza sprzedaż – oferujemy natychmiastowy dostęp do milionów klientów w Europie, lepsze pozycjonowanie produktów oferowanych na Amazon w wyszukiwarce, szersze możliwości zwrócenia uwagi klientów na produkty, np. poprzez Buy Box czy uczestnictwo w programie lojalnościowym Amazon Prime.
  • Optymalizacja kosztów – nie pobieramy opłat za wystawianie produktów, indywidualnie dostosowujemy koszty przesyłki i umożliwiamy łatwe zarządzanie towarami – oferujemy miejsce w jednym centrum logistyki dla wszystkich sklepów.
  • Profesjonalne wsparcie – narzędzia marketingowe, wsparcie online dla sprzedawcy i przestrzeń do dyskusji na wewnętrznych forach, dostęp do raportów i informacji związanych z zamówieniami, gwarantujemy bezpieczeństwo i ochronę przed oszustami w serwisie Amazon.